spawanie bloków silnikaBloki silnikowe
Potłuczone w czasie wypadków, potłuczone przez oderwane korbowody
zebatki głowic silnikaObudowy skrzyń biegów
Również przekładnie, uszkodzone w wyniku awarii trybów, potłuczone i popękane
odlewy żeliwne głowicOdlewy żeliwne
Pęknięte obudowy i korpusy maszyn, prasy hydrauliczne, płaty śrub okrętowych, tuleje
... oraz odlewy i elementy z innych materiałów, o których przeczytasz więcej w zakładce Zastosowanie

kontakt@naprawa-metalock.pl
kom. 0 604-593-508

 

Wiktor Balcerak
95-040 Koluszki
ul. Żelazna 3

Pozycjonowanie: virtual development
CERTYFIKAT
metalock

Umiejętności napraw metodą Metalock potwierdza posiadanie międzynarodowego certyfikatu Stowarzyszenia Metalock:

The METALOCK International
Association Ltd Certificate

NAPRAWA BLOKU SILNIKA MARKI VOLVO

Na poniższych zdjęciach widzimy korpus silnika osobowego marki Volvo. Przy korpusie w wyniku silnego uderzenia nastąpiło oderwanie narożnika przylegającego do miski olejowej. Na fotografiach możemy zaobserwować efekt jaki przynosi naprawa.

korpsus przed naprawą

korpsus przed naprawą

po wykonanej naprawie

po wykonanej naprawie

NAPRAWA KORPUSÓW SILNIKA URSUS C360

NAPRAWA KORPUSU SILNIKA STOSOWANEGO W CIĄGNIKACH URSUS C 360


Na poniższych zdjęciach został pokazany korpus silnika stosowany w ciągnikach URSUS C 360.
W wyniku oderwania się korbowodu, nastąpiło wybicie dziury w korpusie. Oderwany element nie został dostarczony dlatego też zaistniała konieczność dorobienia nowej wstawki. Tak jak we wcześniejszym przypadku zdjęcia ukazują przebieg naprawy.

korpus silnika po obrobieniu wybitego otworu

korpus silnika po obrobieniu wybitego otworu

korpus silnika po dopasowaniu wstawki

korpus silnika
po dopasowaniu wstawki

korpus po obszyciu wstawki

korpus po obszyciu wstawki

korpus silnika po zakończeniu naprawy

korpus silnika po zakończeniu naprawy

NAPRAWA SILNIKÓW SW 400

NAPRAWA ZAMROŻONEGO SILNIKA SW 400 PRODUKOWANEGO PRZEZ ANDORIA MOT


Poniższe zdjęcia przedstawiają naprawę zamrożonego silnika SW 400 produkowanego przez zakłady Andoria Mot. W wyniku zamrożenia nastąpiło wysadzenie ściany na magistrali wodnej. Kształt pęknięcia spowodował, że w ramach oszczedności pęknięte kawałki zostały usuniete i wstawiona została nowa wstawka (usunięte elementy można zobaczyć na zdjęciu 1).

Korpus silnika po obrobieniu powstałego otworu

Korpus silnika po obrobieniu powstałego otworu

korpus silnika po zakończeniu naprawy

korpus silnika po zakończeniu naprawy

korpus silnika po zakończeniu naprawy

korpus silnika po zakończeniu naprawy

 

 

 

 

 

 

(więcej…)

NAPRAWA BLOKÓW PERKINSA

NAPRAWA ZAMROŻONEGO SILNIKA PERKINS Z KOPARKI JCB


Na poniższych zdjęciach została zaprezentowana naprawa zamrożonego silnika Perkins, wykorzystanego w koparce. Uszkodzenia w postaci pękniętej ściany powstały z powodu nie spuszczenia wody na okres zimowy. Zamarzająca woda spowodowała rozerwanie ściany w dwóch miejscach.

Naprawa bloku wymagała nastawienie przesuniętej ściany i  obszycie pęknięć.

Zdjęcie 1 – Zamrożenie – pęknięta ściana

Zdjęcie 1 – Zamrożenie – pęknięta ściana

Zdjęcie 2 – Zamrożenie – pęknięta ściana

Zdjęcie 2 – Zamrożenie – pęknięta ściana

 

 

 

 

 

(więcej…)

NAPRAWA ZAMROŻONEGO SILNIKA SZEŚCIOCYLINROWEGO WYKORZYSTYWANEGO W CIĄGNIKU DEUTZ-FAHR

W wyniku zamrożenia silnika nastąpiło pęknięcie płaszcza wodnego w czterech miejscach. W celu usunięcia wycieku płynu chłodniczego podjęto próbę zaspawania pęknięć, która doprowadziła do zwiększenia liczby pęknięć i pogłębienia się uszkodzenia.

Za każdym razem odradzamy spawanie elementów żeliwnych osobom, które kontaktują się z nami w celu określenia możliwości wykonania naprawy z wykorzystaniem stosowanej przez nas metody. W większości przypadków uszkodzenie podczas spawania pogłębia się a samo spawanie uniemożliwia wykonanie naprawy. Ostatecznie próby spawania doprowadzają użytkowników do konieczności zakupu nowego bloku.

Nie podejmując się spawania, nie doprowadzisz do dyskwalifikacji pękniętego elementu, nie zwiększysz kosztów naprawy (brak konieczności wycinania elementów i wstawiania wstawek).

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z napraw bloku silnika Deutz-Fahr:

pospawane pęknięcie silnika Deutze-Fahr

Zdjęcie 1 – pospawane pęknięcie (silnik Deutze-Fahr)

spawanie pęknięcia silnika

Zdjęcie 2 – pospawane pęknięcie (silnik Detz-Fahr)

 

 

 

 

 

(więcej…)

NAPRAWY SILNIKÓW LOKOMOTYW

NAPRAWA BLOKU SILNIKA LOKOMOTYWY SM31


Na poniższych zdjęciach można zobaczyć proces naprawy bloku silnika w lokomotywie SM31. Uszkodzenie silnika powstało w wyniku wycieku płynu chłodniczego z jednej z głowic bezpośrednio do cylindra. Dolne położenie tłoku spowodowało nagromadzenie dużej ilości płynu w cylindrze. Próba uruchomienia silnika spowodowała uszkodzenie tulei i rozerwanie bloku.

Siła, która spowodował uszkodzenie byłą tak duża, że przed rozpoczęciem naprawy należało dociągnąć oderwany fragment silnika w celu zrealizowana naprawy.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z realizacji naprawy:

 

lokomotywa 31 spawanie

Zdjęcie 1 – Lokomotywa 31

lokomotywa Sm31

Zdjęcie 2 – lokomotywa SM31

 

 

 

 

 

(więcej…)

NAPRAWA ZAMROŻONEGO BLOKU SILNIKA CITROEN 52

Poniżej można obejrzeć zdjęcia z realizacji naprawy silnika z zabytkowego Citroena 52:

 

Zdjęcie 1 – Znaczenie pęknięcia

Zdjęcie 2 – Blok silnika po naprawie

NAPRAWA SILNIKÓW DLA RENAULT

NAPRAWA ZAMROŻONEGO SILNIKA MWM


Na zdjęciach poniżej można obejrzeć uszkodzony blok silnika oraz efekty po wykonanej naprawie. Naprawiany silnik to MWM zastosowany w ciągniku rolniczym Renault 95 12. W wyniku zamrożenia nastąpiło wysadzenie ściany na zewnątrz. Naprawa wiązała się więc z „naciągnięciem” ściany i likwidacją pęknięcia:

 

Zdjęcie 1 – Pęknięty blok z przesunięta ścianą

Zdjęcie 2 – Blok silnika po wykonanej naprawie (zalany wodą)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(więcej…)

Strona główna | Opis metody | Zastosowanie | Realizacje | Kontakt Copyright © www.naprawa-metalock.pl 2004-2013