spawanie bloków silnikaBloki silnikowe
Potłuczone w czasie wypadków, potłuczone przez oderwane korbowody
zebatki głowic silnikaObudowy skrzyń biegów
Również przekładnie, uszkodzone w wyniku awarii trybów, potłuczone i popękane
odlewy żeliwne głowicOdlewy żeliwne
Pęknięte obudowy i korpusy maszyn, prasy hydrauliczne, płaty śrub okrętowych, tuleje
... oraz odlewy i elementy z innych materiałów, o których przeczytasz więcej w zakładce Zastosowanie

kontakt@naprawa-metalock.pl
kom. 0 604-593-508

 

Wiktor Balcerak
95-040 Koluszki
ul. Żelazna 3

Pozycjonowanie:
Virtual Development

NAPRAWA SILNIKÓW SW 400

NAPRAWA ZAMROŻONEGO SILNIKA SW 400 PRODUKOWANEGO PRZEZ ANDORIA MOT


Poniższe zdjęcia przedstawiają naprawę zamrożonego silnika SW 400 produkowanego przez zakłady Andoria Mot. W wyniku zamrożenia nastąpiło wysadzenie ściany na magistrali wodnej. Kształt pęknięcia spowodował, że w ramach oszczędności pęknięte kawałki zostały usunięte i wstawiona została nowa wstawka (usunięte elementy można zobaczyć na zdjęciu 1).

Korpus silnika po obrobieniu powstałego otworu

Korpus silnika po obrobieniu powstałego otworu

korpus silnika po zakończeniu naprawy

korpus silnika po zakończeniu naprawy

korpus silnika po zakończeniu naprawy

korpus silnika po zakończeniu naprawy

 

 

 

 

 

 

 

PRZYKŁADY KOLEJNYCH REALIZACJI NAPRAW SILNIKÓW SW400


Poniższe zdjęcia pokazują przykłady kolejnych realizacji napraw silników SW 400 produkowanych w Andrychowie. Scenariusz powstania uszkodzeń jest za każdym razem identyczny – klienci zarzekają się, że spuścili wodę po zakończeniu sezonu. Oczywiście wierzymy w te zapewnienia – w silnikach zbiera się tak dużo kamienia i korozji, że mimo otwarcia kranika spustowego, wyloty są zatykane przez osad.

 

Naprawione pęknięcie na dolnym progu tulei – silnik SW400 z turbiną

Naprawione pękniecie pomiędzy pokrywami – silnik SW 400

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na poniższych zdjęciach naprawa silnika pracującego w kombajnie Bizon – SW400. W przypadku tego silnika użytkownik zdecydował się na spawanie. Efektem tego były jeszcze większe uszkodzenia silnika, które w celu wyeliminowania doprowadziły do wycięcia części ściany. Spawanie doprowadziło do wygenerowania dodatkowych kosztów polegających na konieczności odlania fragmentu ściany i jego obróbki – szlifowania.

Zdjęcia silnika SW400 po zakończonej naprawie – silnik zalany wodą, kontrola szczelności

Zdjęcia silnika SW400 z dopasowanym fragmentem ściany

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pęknięty pomiędzy pokrywami blok silnika SW400

Blok silnika SW400 po zakończonej naprawie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jak łatwo zauważyć bloki silników SW400 mają kilka „ulubionych” miejsc w których pękają. Poniżej kolejny naprawiany silnik, jak widać na zdjęciach elementem koniecznym do demontażu w tym przypadku jak i pozostałych jest pompa. Pozostałą cześć silnika jest kompletna, nie narażając użytkownika na dodatkowe koszty związane z planowaniem głowic, wymiana uszczelek, itp.

Silnik SW400 w czasie naprawy

Silnik SW400 po zakończonej naprawie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Silnik SW400 pękniecie pomiędzy pokrywami – kontrola szczelności, silnik zalany wodą

Silnik SW400 – naprawione pęknięcie dolnego progu tulei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Strona główna | Opis metody | Zastosowanie | Realizacje | Kontakt Copyright © www.naprawa-metalock.pl 2004-2013