spawanie bloków silnikaBloki silnikowe
Potłuczone w czasie wypadków, potłuczone przez oderwane korbowody
zebatki głowic silnikaObudowy skrzyń biegów
Również przekładnie, uszkodzone w wyniku awarii trybów, potłuczone i popękane
odlewy żeliwne głowicOdlewy żeliwne
Pęknięte obudowy i korpusy maszyn, prasy hydrauliczne, płaty śrub okrętowych, tuleje
... oraz odlewy i elementy z innych materiałów, o których przeczytasz więcej w zakładce Zastosowanie

kontakt@naprawa-metalock.pl
kom. 0 604-593-508

 

Wiktor Balcerak
95-040 Koluszki
ul. Żelazna 3

Pozycjonowanie:
Virtual Development

NAPRAWY SILNIKÓW LOKOMOTYW

NAPRAWA BLOKU SILNIKA LOKOMOTYWY SM31


Na poniższych zdjęciach można zobaczyć proces naprawy bloku silnika w lokomotywie SM31. Uszkodzenie silnika powstało w wyniku wycieku płynu chłodniczego z jednej z głowic bezpośrednio do cylindra. Dolne położenie tłoku spowodowało nagromadzenie dużej ilości płynu w cylindrze. Próba uruchomienia silnika spowodowała uszkodzenie tulei i rozerwanie bloku.

Siła, która spowodował uszkodzenie byłą tak duża, że przed rozpoczęciem naprawy należało dociągnąć oderwany fragment silnika w celu zrealizowana naprawy.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z realizacji naprawy:

 

lokomotywa 31 spawanie

Zdjęcie 1 – Lokomotywa 31

lokomotywa Sm31

Zdjęcie 2 – lokomotywa SM31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pęknięty blok silnika

Zdjęcie 4 – Uszkodzenie silnika (przy szpilce)

wyciek z uszkodzonego silnika

Zdjęcie 3 – Wyciek wody z uszkodzonego silnika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

silnik naprawa

Zdjęcie 5 – Realizacja naprawy

naprawa silnika - dociąganie ściany

Zdjęcie 6 – realizacja naprawy

 

 

 

 

 

 

Zdjęcie 8 – Realizacja naprawy

 

spawanie bloku silnika realizacja

Zdjęcie 7 – realizacja naprawy

 

 

Zdjęcie 9 – Realizacja naprawy

Zdjęcie 10 – Silnik po naprawie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 NAPRAWA SILNIKA LOKOMOTYWY SM42


Na poniższych zdjęciach zaprezentowany został proces naprawy potłuczonego silnika lokomotywy SM42. Uszkodzenia powstały w wyniku oderwania się korbowodu, który potłukł obudowę wraz z pokrywą rewizyjną oraz użebrowanie, do którego przykręcana była miska olejowa.

Wykonanie naprawy wiązało się z dorobieniem potłuczonych elementów, odlaniem i obrobieniem pokrywy rewizyjnej, wstawieniem i obszyciem brakujących elementów.

SM42_1M

Zdjęcie 1 – Silnik lokomotywy SM42

Zdjęcie3 - Uszkodzona obudowa, brak

Zdjęcie3 – Uszkodzona obudowa, brak progu

SM42_2M

Zdjęcie2 – Uszkodzona obudowa, brak progu

Zdjęcie 4 - Uszkodzona obudowa

Zdjęcie 4 – Uszkodzona obudowa

Zdjęcie 5 - Ściana po naprawie

Zdjęcie 5 – Ściana po naprawie

 

 

 

 

 

 

Zdjęcie6 - Ściana po naprawie

Zdjęcie 6 – Ściana po naprawie

Zdjęcie 7 - Próg po naprawie

Zdjęcie 7 – Próg po naprawie

 

 

 

 

Strona główna | Opis metody | Zastosowanie | Realizacje | Kontakt Copyright © www.naprawa-metalock.pl 2004-2013