NAPRAWA ZAMROŻONEGO SILNIKA SZEŚCIOCYLINROWEGO WYKORZYSTYWANEGO W CIĄGNIKU DEUTZ-FAHR
W wyniku zamrożenia silnika nastąpiło pęknięcie płaszcza wodnego w czterech miejscach. W celu usunięcia wycieku płynu chłodniczego podjęto próbę zaspawania pęknięć, która doprowadziła do zwiększenia liczby pęknięć i pogłębienia się uszkodzenia.
Za każdym razem odradzamy spawanie elementów żeliwnych osobom, które kontaktują się z nami w celu określenia możliwości wykonania naprawy z wykorzystaniem stosowanej przez nas metody. W większości przypadków uszkodzenie podczas spawania pogłębia się a samo spawanie uniemożliwia wykonanie naprawy. Ostatecznie próby spawania doprowadzają użytkowników do konieczności zakupu nowego bloku.
Nie podejmując się spawania, nie doprowadzisz do dyskwalifikacji pękniętego elementu, nie zwiększysz kosztów naprawy (brak konieczności wycinania elementów i wstawiania wstawek).
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z napraw bloku silnika Deutz-Fahr: