spawanie bloków silnikaBloki silnikowe
Potłuczone w czasie wypadków, potłuczone przez oderwane korbowody
zebatki głowic silnikaObudowy skrzyń biegów
Również przekładnie, uszkodzone w wyniku awarii trybów, potłuczone i popękane
odlewy żeliwne głowicOdlewy żeliwne
Pęknięte obudowy i korpusy maszyn, prasy hydrauliczne, płaty śrub okrętowych, tuleje
... oraz odlewy i elementy z innych materiałów, o których przeczytasz więcej w zakładce Zastosowanie

kontakt@naprawa-metalock.pl
kom. 0 604-593-508

 

Wiktor Balcerak
95-040 Koluszki
ul. Żelazna 3

Pozycjonowanie: virtual development

NAPRAWA ZAMROŻONEGO SILNIKA SZEŚCIOCYLINROWEGO WYKORZYSTYWANEGO W CIĄGNIKU DEUTZ-FAHR


W wyniku zamrożenia silnika nastąpiło pęknięcie płaszcza wodnego w czterech miejscach. W celu usunięcia wycieku płynu chłodniczego podjęto próbę zaspawania pęknięć, która doprowadziła do zwiększenia liczby pęknięć i pogłębienia się uszkodzenia.

Za każdym razem odradzamy spawanie elementów żeliwnych osobom, które kontaktują się z nami w celu określenia możliwości wykonania naprawy z wykorzystaniem stosowanej przez nas metody. W większości przypadków uszkodzenie podczas spawania pogłębia się a samo spawanie uniemożliwia wykonanie naprawy. Ostatecznie próby spawania doprowadzają użytkowników do konieczności zakupu nowego bloku.

Nie podejmując się spawania, nie doprowadzisz do dyskwalifikacji pękniętego elementu, nie zwiększysz kosztów naprawy (brak konieczności wycinania elementów i wstawiania wstawek).

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z napraw bloku silnika Deutz-Fahr:

pospawane pęknięcie silnika Deutze-Fahr

Zdjęcie 1 – pospawane pęknięcie (silnik Deutze-Fahr)

spawanie pęknięcia silnika

Zdjęcie 2 – pospawane pęknięcie (silnik Detz-Fahr)

 

 

 

 

 

spawanie i szlifowanie ściany

Zdjęcie 3 – Pomiar ściany w celu wykonania formy i odlewów

Zdjęcie 4 – Zdjęcie pokazujace efekty „próby” zaspawania pęknięcia

 

 

 

 

 

 

próba naprawy przez spawanie

Zdjęcie 5 – nieudane próby naprawy poprzez spawanie

Zdjęcie 6 – Miejsca spawania kolejnych pęknieć

 

 

 

 

 

 

wstawianie pierwszej wstawki

Zdjęcie 8 – dopasowana i wstawiona pierwsza wstawka

wycinanie płaszcza wodnego

Zdjęcie 7 – wycinanie spawanego płaszcza wodnego

 

 

 

 

 

 

obszywanie wstawki

Zdjęcie 9 – dopasowana i wstawiona pierwsza wstawka

obszywanie drugiej wstawki

Zdjęcie 10 – obszywanie drugiej wstawki

 

 

 

 

 

 

 

 

obszywanie wstawki 2

Zdjęcie 11 – obszywanie drugiej wstawki

Zdjęcie 12 – wstawione i obszyte dwie wstawki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

trzecia wstawka

Zdjęcie 13 – przygotowany otwór do wstawienia trzeciej wstawki

obszywanie trzeciej wstawki

Zdjęcie 14 – obszywanie trzeciej wstawki

 

 

 

 

 

 

 

 

proces obszywania zakonczony

Zdjęcie 15 – zakończony proces obszywania trzeciej wstawki

trzy wstawki obszyte i wstawione

Zdjęcie 16 – wstawione i obszyte trzy wstawki

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdjęcie 17 – Wycinanie ostatniej wstawki

spawanie brakującego elementu

Zdjęcie 18 – obróbka brakującego elementu

 

 

 

 

 

 

 

 

obszywanie czwartek wstawki

Zdjęcie 20 – obszywanie czwartej wstawki

wstawianie czwartej wstawki

Zdjęcie 21 – zakończony proces wstawiania czwartej wstawki

 

 

 

 

 

 


silnik po naprawie

Zdjęcie 22 – silnik po naprawie

 

 

 

 

Strona główna | Opis metody | Zastosowanie | Realizacje | Kontakt Copyright © www.naprawa-metalock.pl 2004-2013