spawanie bloków silnikaBloki silnikowe
Potłuczone w czasie wypadków, potłuczone przez oderwane korbowody
zebatki głowic silnikaObudowy skrzyń biegów
Również przekładnie, uszkodzone w wyniku awarii trybów, potłuczone i popękane
odlewy żeliwne głowicOdlewy żeliwne
Pęknięte obudowy i korpusy maszyn, prasy hydrauliczne, płaty śrub okrętowych, tuleje
... oraz odlewy i elementy z innych materiałów, o których przeczytasz więcej w zakładce Zastosowanie

kontakt@naprawa-metalock.pl
kom. 0 604-593-508

 

Wiktor Balcerak
95-040 Koluszki
ul. Żelazna 3

Pozycjonowanie:
Virtual Development

NAPRAWY KORPUSÓW SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH

NAPRAWA USZKODZONEGO SILNIKA RENAULT DXi 11


Na poniższych zdjęciach można obejrzeć naprawę uszkodzonego silnika Renault DXi 11 zastosowanego w Renault Premium. Uszkodzenie polegało na wypchnięciu ściany co ciekawe nie przez uszkodzony korbowód ale poprzez część pozostawioną w misce olejowej przy wykonywaniu naprawy główNej. Część została poderwana z miski olejowej i dostałe się pomiędzy ścianę silnika a korbę, wypychając dziurę w bloku. W celu wykonania naprawy należało obrobić powstały otwór, dociąć i dopasować nowy fragment ściany i wszyć go w powstały otwór.

Zdjęcie 2 – Blok silnika po zakończonej naprawie

Zdjęcie 1 – Dziura powstała w wyniku wypchnięcia ściany

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPRAWA USZKODZONEGO SILNIKA CIĘŻARÓWKI DAF


Na poniższych zdjęciach można obejrzeć naprawę uszkodzonego silnika ciężarówki DAF. Uszkodzenie powstało w wyniku dostania się jednej z lasek popychacza pomiędzy ścianę a wałek rozrządu. Laska popychacza wysadziła na zewnątrz ścianę. Naprawa wymagała odtworzenia i wstawienia nowego fragmentu ściany.

 

Wysadzona ściana silnika ciężarówki DAF – zdjęcie przed naprawą

Silnik ciężarówki DAF po zakończonej naprawie

 

 

 

 

 

 

 


Strona główna | Opis metody | Zastosowanie | Realizacje | Kontakt Copyright © www.naprawa-metalock.pl 2004-2013